Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Šaradín, Pavel
Rok: 2007
ISBN: 9788086624365
NKP-CNB: cnb001795256
OCLC Number: (OCoLC)228782081
OCLC Number: (ocolc)228782081
OKCZID: 110004107
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
Politické kampaně, volby a politický marketing. Vyd. 1. V Olomouci: Periplum, 2007. 142 s. Studie a analýzy, sv. 6.
Hodnocení:
4.5 / 5
(2 hlasů)
Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz