Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing : základy a principy



Autor: Foret, Miroslav
Rok: 2003
ISBN: 9788072268887
NKP-CNB: cnb001254460
OCLC Number: (OCoLC)56872835
OKCZID: 110004276
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketing: základy a principy. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. vii, 199 s. Praxe manažera.


Další vydání




Anotace

 

Kniha ve čtrnácti kapitolách vysvětluje způsoby přesvědčování zákazníka, aby koupil to, co vůbec nepotřebuje. Publikace seznamuje čtenáře s marketingovým prostředím, strategií i výzkumem a doporučuje marketingem a praxí osvědčené zásady cenové politiky, reklamy i pronikání na zahraniční trhy. Obrázky v textu, doporučená literatura, rejstřík.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)