Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing : základy a principy | |||||||||||
Autor: Foret, Miroslav Další vydání
AnotaceKniha ve čtrnácti kapitolách vysvětluje způsoby přesvědčování zákazníka, aby koupil to, co vůbec nepotřebuje. Publikace seznamuje čtenáře s marketingovým prostředím, strategií i výzkumem a doporučuje marketingem a praxí osvědčené zásady cenové politiky, reklamy i pronikání na zahraniční trhy. Obrázky v textu, doporučená literatura, rejstřík. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze Dostupné zdroje
|