Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing: základy a principy



Autor: Foret, Miroslav, Procházka, Petr a Urbánek, Tomáš
Rok: 2005
ISBN: 9788025107904
NKP-CNB: cnb001637324
OCLC Number: (OCoLC)85166293
OKCZID: 110009143
Vydání: Vyd. 2.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketing: základy a principy. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2005. vi, 149 s. Praxe manažera.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání




Anotace

 

Jednoduchou a přehlednou formou se seznámíte se vším důležitým, co byste měli o marketingu vědět. Každá z oblastí je živě demonstrována na modelových situacích i případových studiích. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Kniha vám pomůže zvládnout marketingové úkoly a problémy v praxi.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)