Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ogilvy o reklamě

Autor: Ogilvy, David a Škapová, Hana
Rok: 2007
ISBN: 9788072611546
NKP-CNB: cnb001762615
OCLC Number: (OCoLC)228499716
OCLC Number: (ocolc)228499716
OKCZID: 110005755
Vydání: 4. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Překlad Hana ŠKAPOVÁ. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007. 223 s. Knihovna světového managementu.

Hodnocení: 4.1 / 5 (65 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Další vydání

Vyd. 1. Rok vydání: 1996
Vyd. 2. Rok vydání: 1998, c1996
3. vyd. Rok vydání: 2001



Anotace

Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \"původní\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení