Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ogilvy o reklamě

Autor: Ogilvy, David
Rok: 1998, c1996
ISBN: 9788085943832
NKP-CNB: cnb000366090
OCLC Number: (OCoLC)37963715
OCLC Number: (ocolc)37963715
OKCZID: 110478871
Vydání: Vyd. 2.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Překlad Hana ŠKAPOVÁ. Vyd. 2. Praha: Management Press, 1998, c1996. 223 s.


Další vydání

Vyd. 1. Rok vydání: 1996
3. vyd. Rok vydání: 2001
4. vyd. Rok vydání: 2007



Anotace

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení