Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat | |||||||||||||||||||||||||||
Autor: Ftorek, Jozef Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů) Digitální objekty
Další vydání
AnotaceKniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
Komentáře
|