Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat



Autor: Ftorek, Jozef
Rok: 2007
ISBN: 9788024719030
NKP-CNB: cnb001697910
OCLC Number: (OCoLC)316673180
OKCZID: 110008553
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 165 s. Manažer. Komunikace.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání

  • 3., rozš. vyd. Rok vydání: 2012



Anotace

 

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

NK Praha
Martinus
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
KNIHCENTRUM.cz


Komentáře

Zajimavá kniha, nejen strohý text, ale i příklady a obrázky. Čtivé a poučné.
02.03.2011    Zdroj: SKAT - Souborný katalog


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)