Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Zprostředkované učení: jak učit žáky myslet a učit se

Autor: Málková, Gabriela
Rok: 2009
ISBN: 9788073675851
NKP-CNB: cnb001964621
OCLC Number: (OCoLC)505914025
OCLC Number: (ocolc)505914025
OKCZID: 110414140
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
MÁLKOVÁ, Gabriela. Zprostředkované učení: jak učit žáky myslet a učit se. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009. 116 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (4 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení