Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Neologizmy v terminológii marketingu: vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodných disciplínach : [Bratislava 2010]

Autor: Neologizmy v terminológii marketingu (2010 : Bratislava, Slovensko), Levická, Jana, Viestová, Kristína, Slovenská akadémia vied a Slovenský národný korpus (projekt)
Rok: 2010
ISBN: 9788073999445
NKP-CNB: cnb002157351
OCLC Number: (OCoLC)703551603
OCLC Number: (ocolc)703551603
OKCZID: 110788212
Vydání: 1. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
LEVICKÁ, Jana, ed. a VIESTOVÁ, Kristína, ed. Neologizmy v terminológii marketingu: vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodných disciplínach : [Bratislava 2010]. 1. vyd. Brno: Tribun EU, 2010. 137 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Neologizmy v terminólogii marketingu.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení