Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143245 obálek a 948779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Personální marketing a budování značky zaměstnavatele

Autor: Světlana Myslivcová, Kateřina Maršíková, Pavla Švermová, Vendula Macháčková
ISBN: 9788074943829
OKCZID: 127844972

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
MYSLIVCOVÁ, Světlana. Personální marketing a budování značky zaměstnavatele. 1. vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2017. 210 stran. Strategické řízení výkonnosti podniku : edice Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci, svazek: 4..


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!