Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Religion and mass media : audiences and adaptations



Autor: Daniel A. Stout , Judith M. Buddenbaum
Rok: 1996
ISBN: 9780803971738
NKP-CNB: bod001-000094162
OKCZID: 110274790

Citace (dle ČSN ISO 690):
STOUT, Daniel A. Religion and mass media: audiences and adaptations. Thousand Oaks: SAGE Publications, 1996. 294 s.


Anotace

 

How do religious audiences react to and use the media? How do institutional religious influences and expectations affect how they experience media news and entertainment? Drawing on theory and empirical research, contributors to Religion and Mass Media explore these questions from Jewish, Roman Catholic, Evangelical, Protestant, Fundamentalist and Mormon audience perspectives. The book looks at recent theoretical developments in the sociology of religion and communication theory; offers an overview of specific religious beliefs; examines audience behaviour; and describes specific case studies including the use of gospel rap and contemporary music in black religious communities.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)