Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2889774 obálek a 872473 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Systematic classroom assessment : an approach for learning and self-regulation



Autor: Sarah M. Bonner, Peggy P. Chen
ISBN: 9781138565777
OKCZID: 128402110

Citace (dle ČSN ISO 690):
BONNER, Sarah M. Systematic classroom assessment: an approach for learning and self-regulation. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019. vi, 226 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)