Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Foret Miroslav
Rok: 1993
ISBN: 9788021007543
NKP-CNB: cnb000081537
OCLC Number: (OCoLC)39581159
OCLC Number: (ocolc)39581159
OKCZID: 110283513
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. A co trh?: principy komunikace, marketingu a public relations pro podnikání. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 1993. 104 s.
Příručka se zabývá strategií marketingu, principy chování zákazníka a podmínkami podnikání.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze