Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147300 obálek a 949779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Machková, Hana a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2003
ISBN: 9788024504964
NKP-CNB: cnb001246163
OCLC Number: (OCoLC)53262191
OKCZID: 110303479
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2003, 151 s. ISBN 80-245-0496-0.
Hodnocení:
4.0 / 5
(4 hlasů)
Vysokoškolská učebnice shrnuje základní poznatky z oblasti mezinárodního marketingu.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze