Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894094 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Chování spotřebitele a výzkum trhu



Autor: Bártová, Hilda, Bárta, Vladimír, Koudelka, Jan a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2004
ISBN: 9788024507781
NKP-CNB: cnb001492121
OCLC Number: (OCoLC)85131625
OKCZID: 110446990
Vydání: Vyd. 2., přeprac.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BÁRTOVÁ, Hilda. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Vyd. 2., přeprac. V Praze: Oeconomica, 2004. 243 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání




Anotace

 

Učebnice určená pro studium na Vysoké škole ekonomické v Praze.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)