Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum: teorie a praxe

Autor: Malý, Václav a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2008
ISBN: 9788024513263
NKP-CNB: cnb001802362
OCLC Number: (OCoLC)237074632
OCLC Number: (ocolc)237074632
OKCZID: 110115746
Vydání: Vyd. 2.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Vyd. 2. Praha: Oeconomica, 2008, 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Určeno pro studium na Vysoké škole ekonomické v Praze.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení