Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Zamazalová, Marcela
Rok: 2008
ISBN: 9788024513904
NKP-CNB: cnb001817592
OCLC Number: (OCoLC)276816716
OCLC Number: (ocolc)276816716
OKCZID: 110122588
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Nové trendy v marketingu. V Praze: Oeconomica, 2008, 35 s. Working paper, 1/2008. ISBN 978-80-245-1390-4.
Řada studií Working Papers kolektivu řešitelů výzkumného záměru "Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy" MSM 6138439905. Součástí je CD.