Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147300 obálek a 949779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mezinárodní marketing

Autor: Machková, Hana
Rok: 2006
ISBN: 9788024716787
NKP-CNB: cnb001637853
OCLC Number: (OCoLC)77058712
OCLC Number: (ocolc)77058712
OKCZID: 110006804
Vydání: 2., rozš. a přeprac. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 2., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2006. 205 s. Expert.

Hodnocení: 4.0 / 5 (4 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Další vydání

3., aktualiz. a přeprac. vyd. Rok vydání: 2009
4. vyd. Rok vydání: 2015



Anotace

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu. Příklady, grafy, tabulky a obrázky a výborná strukturovanost a srozumitelnost textu vám pomohou problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení