Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Postojové a hodnotící škály v marketingu a managementu: vybrané statistické metody a aplikace

Autor: Friedrich, Václav
Rok: 2017
ISBN: 9788024841427
NKP-CNB: cnb002969964
OCLC Number: (OCoLC)1039847285
OKCZID: 127903616

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
FRIEDRICH, Václav. Postojové a hodnotící škály v marketingu a managementu: vybrané statistické metody a aplikace. 1. vydání. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2017. 341 stran. Series on Advanced Economic Issues.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!