Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Přikrylová, Jana a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 1994
ISBN: 9788070793763
NKP-CNB: cnb000084784
OCLC Number: (OCoLC)39602125
OCLC Number: (ocolc)39602125
OKCZID: 110355958
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1994. 113 s.
Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU