Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147990 obálek a 950128 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Efektivní Public Relations a media relations

Autor: Pavel Pospíšil
Rok: 2002
ISBN: 9788072268238
NKP-CNB: cnb001196802
OCLC Number: (OCoLC)53265671
OKCZID: 110008908

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 153 s. Business books.

Digitální objekty

(dostupné po přihlášení )
(dostupné po přihlášení )

Anotace

Poté, co Samantha Madisonová zachránila při cestě z hodiny kreslení prezidenta, její život se úplně změnil. Protože už nechce, aby ji lidé na chodníku poznávali, změní si radikálně barvu vlasů. Tím ale změny v jejím životě nekončí - prezidentův syn David ji pozve na víkend Díkuvzdání do Camp Davidu. Sam si to vyloží jako pozvání k prvnímu sexu a doopravdy váhá, jestli je už ten správný čas. Ještě ke všemu se při TV vysílání prezidentovy besedy se studenty dostane s prezidentem do sporu ohledně problematiky prodeje antikoncepce mladistvým. Změny se dějí i s její sestrou Lucy - úspěšnou, krásnou, obletovanou sexy dívkou. Že by se najednou našel někdo, kdo jejím půvabům odolává a že by to snad byl kluk, kterému nezáleží jen na značkovém oblečení a na vzhledu? Volně navazuje na knihu Hrdinkou snadno a rychle.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení


Seznam literatury