Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2898355 obálek a 875572 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Public relations nejsou reklama



Autor: Hlaváček, Libor
Rok: 1999
ISBN: 9788072780235
NKP-CNB: cnb000962092
OCLC Number: (OCoLC)44526339
OKCZID: 110474218
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HLAVÁČEK, Libor. Public relations nejsou reklama. 1. vyd. Praha: Ministerstvo obrany České republiky - AVIS, 1999. 97 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Příručka nenáročným způsobem vymezuje podstatu a význam public relations.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

Antikvarium s.r.o.
Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)