Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Hlaváček, Libor
Rok: 1999
ISBN: 9788072780235
NKP-CNB: cnb000962092
OCLC Number: (OCoLC)44526339
OCLC Number: (ocolc)44526339
OKCZID: 110474218
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
HLAVÁČEK, Libor. Public relations nejsou reklama. 1. vyd. Praha: Ministerstvo obrany České republiky - AVIS, 1999. 97 s.
Příručka nenáročným způsobem vymezuje podstatu a význam public relations.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze