Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Intertextualita v reklamě



Autor: Holanová Radka
Rok: 2012
ISBN: 9788072905133
NKP-CNB: cnb002374145
OCLC Number: (OCoLC)817047357
OKCZID: 111425346

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOLANOVÁ, Radka. Intertextualita v reklamě. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012, 167 s. ISBN 978-80-7290-513-3.


Anotace

 

Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký text neexistuje bez návaznosti na jiný text. Cílem studie je analýza reklam z hlediska intertextuality, rozdělení podle jednotlivých typů podtextů.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

NK Praha
Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)