Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892855 obálek a 873897 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové komunikace a firemní strategie



Autor: Pavlů, Dušan
Rok: 2004
ISBN: 9788073181789
NKP-CNB: cnb001326413
OCLC Number: (OCoLC)85111827
OKCZID: 110479794

Citace (dle ČSN ISO 690):
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004. 130 s. Malá edice FMK.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)