Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Politický marketing: úvod do teorie a praxe



Autor: Jabłoński, Andrzej
Rok: 2006
ISBN: 9788073640118
NKP-CNB: cnb001582177
OCLC Number: (OCoLC)83978238
OKCZID: 110005090
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
JABŁOŃSKI, Andrzej. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. Vyd. 1. Brno: Barrister & Principal, 2006. 203 s. Studium.

Hodnocení: 3.0 / 5 (2 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha přibližuje základy politického marketingu


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Databázeknih.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)