Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2199801 obálek a 554569 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Co je branding?

Rok: 2008
ISBN: 9788073911676
NKP-CNB: cnb001853388
OCLC Number: (OCoLC)316684727
OKCZID: 110194427

Citace (dle ČSN ISO 690):
HEALEY, Matthew. Co je branding?. V Praze: Slovart, 2008. 256 s.

Hodnocení: 3.0 / 5 (2 hlasů)      spolupracujeme s CBDB.cz


Digitální objekty

Česká Digitální knihovna
Národní knihovna České republiky



Anotace

 

Aktuální průvodce prezentuje branding, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý využít při práci s brandingem. Zajímavý popis jednotlivých prvků, kde je lze aplikovat a čeho dosáhnout. Kniha přibližuje i know-how designu, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání a kultury prodeje a současně řeší problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Ideální inspirace pro designéry a další profesionály.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Martinus
Knihy.ABZ.cz
Československá bibliografická databáze
Můj antikvariát


Přidat čtenářskou recenzi

Od: (3.230.119...)