Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Osobnostní a etická výchova pro střední školy : učebnice žáka. 2



Autor: Pavel Motyčka, Jitka Macháčková, Radka Dojčánová, Naděžda Dvořáková, Aranka Řezníčková, Kateřina Kutálková, Pavlína Flídrová, Michaela Pachelová
ISBN: 9788074024351
OKCZID: 128661602

Citace (dle ČSN ISO 690):
MOTYČKA, Pavel. Osobnostní a etická výchova pro střední školy: učebnice žáka. Vydání první. Prostějov: Computer Media, 2021. 2 svazky (79; 127 stran).


Anotace

 

Druhý díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů, na kterých pracuje žák buď samostatně, nebo pod vedením vyučujícícho ve dvojicích či skupinách. Učebnice je velmi prakticky pojata – umožňuje přímý zápis do připravených polí (např. při doplňování cvičení a úkolů), disponuje množstvím doplňující infografiky, souvislostmi z oblasti společenské výchovy, interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory (v podobě QR kódů). Splňuje tak i požadavek začlenění prvků práce s informačními technologiemi do výuky daného předmětu (digitální kompetence žáka).


Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)