Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909516 obálek a 879138 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe :(prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody)



Autor: Petrů Naděžda
Rok: 2012
ISBN: 9788074080722
NKP-CNB: cnb002427650
OCLC Number: (OCoLC)829661405
OKCZID: 111754791
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
PETRŮ, Naděžda. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012. 71 s. Eupress.


Anotace

 

Výklady, analýzy a případové studie k problematice marketingového řízení podniků.

Zdroj anotace: Národní knihovna České republiky



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)