Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Heuréka! : jak ze startupu vybudovat scaleup

Autor: Tomáš Braverman
Rok: 2025
ISBN: 9788075552853
ISBN: 9788075552860
NKP-CNB: cnb003716664
OKCZID: 129476380


Anotace

 „Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“— Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz „Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“— Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group SouthMyslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy? Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl. Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.V knize se mimo jiné dozvíte: - Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.- Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.- Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.- Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.- Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení