Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The place and role of social networks in personnel markenting



Autor: Miroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová, Maroš Buday
ISBN: 9788075560452
NKP-CNB: cnb003124404
OKCZID: 128148219

Citace (dle ČSN ISO 690):
SZARKOVÁ, Miroslava. The place and role of social networks in personnel marketing. Překlad Maroš BUDAY. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019. 79 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)