Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Politické kampaně, volby a politický marketing | ||||||||||||
Autor: Šaradín, Pavel Hodnocení: 4.5 / 5 (2 hlasů) Digitální objekty
AnotaceKniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|