Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Management integrované marketingové a podnikové komunikace



Autor: Miroslav Foret, Marie Hesková, Vanda Lieskovská, Dávid Melas
ISBN: 9788086747484
OKCZID: 127963005

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Management integrované marketingové a podnikové komunikace. Vydání první. [Praha]: Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s., 2018. 135 stran.


Anotace

 

Práce přibližuje vybrané problémy z oblasti marketingové a podnikové komunikace.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)