Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Bačuvčík Radim
Rok: 2013
ISBN: 9788087500392
NKP-CNB: cnb002510318
OCLC Number: (OCoLC)872338329
OCLC Number: (ocolc)872338329
OKCZID: 112718462
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim. Hudba v televizní reklamě: struktura hudební složky reklam v českých televizích. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013, 166 s. ISBN 978-80-87500-39-2.
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz