Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Advertising in the Modern World: History, Theory and Practice :materials of the international scientific conference on May 22-23, 2014

Rok: 2014
ISBN: 9788087966341
NKP-CNB: cnb002604353
OCLC Number: (OCoLC)890261328
OCLC Number: (ocolc)890261328
OKCZID: 114569248

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
Advertising in the Modern World: History, Theory and Practice: materials of the international scientific conference on May 22-23, 2014. Prague: Vědecko vydavatelské centrum "Sociosféra - CZ", 2014. 105 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!