Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Teaching, learning, and enacting of self-study methodology : unraveling a complex interplay



Autor: Jason K. Ritter, Mieke Lunenberg, Kathleen Pithouse-Morgan, Anastasia P. Samaras, Eline Vanassche
ISBN: 9789811081040
OKCZID: 128283607

Citace (dle ČSN ISO 690):
RITTER, Jason K., ed., PITHOUSE-MORGAN, Kathleen, ed., SAMARAS, Anastasia P., ed. a VANASSCHE, Eline, ed. Teaching, learning, and enacting of self-study methodology: unraveling a complex interplay. Singapore: Springer, [2018]. xii, 328 stran. Self-study of teaching and teacher education practices, volume 19.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)