Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894746 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: Karlíček, Miroslav
Rok: 2018
ISBN: 9788024758695
ISBN: 9788027109548
NKP-CNB: cnb002962423
OCLC Number: (OCoLC)1028226289
OKCZID: 127855473
Vydání: 2., přepracované a rozšířené vydání

Citace (dle ČSN ISO 690):
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. 285 stran.

Hodnocení: 4.8 / 5 (11 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání




Anotace

 

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

GRADA Publishing, a.s.
eReading.cz
Databázeknih.cz
Flexibooks
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)