Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ogilvy o reklamě

Autor: Ogilvy, David a Škapová, Hana
Rok: 1996
ISBN: 9788085943252
NKP-CNB: cnb000148197
OCLC Number: (OCoLC)37963715
OKCZID: 110303794
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Překlad Hana ŠKAPOVÁ. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996. 223 s.

Digitální objekty

(dostupné po přihlášení )
(dostupné po přihlášení )

Další vydání

Vyd. 2. Rok vydání: 1998, c1996
3. vyd. Rok vydání: 2001
4. vyd. Rok vydání: 2007



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Komentáře

Skvělá kniha, téměř povinná četba pro všechny pohybující se v oboru reklama, prodej a PR
03.01.2011    Zdroj: SKAT - Souborný katalog

Přidat komentář a hodnocení